Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Przygotowaliśmy dla Ciebie informacje na temat naszej działalności.
Druk sublimacyjny
Realizacja zamówienia
Dostawy
Ceny
Druk sublimacyjny
Jak działa drukarnia sublimacyjna?
- poliester,
- microfibrę,
- mieszankę,
- poliester+bawełna.
- metrażu potocznie z roli na rolę (max. szerokość materiału 1,6 długość dowolna),
- gotowych wyrobach (ręczniki, ściereczki) wykrojach (formatkach).
Druk sublimacyjny - na czym to polega?
Drukowanie sublimacyjne to jedna z najlepszych technik druku, jaką możemy Ci zaoferować. Jego główną zaletą jest doskonałe oddanie kolorystyki i detali przy jednoczesnym zachowaniu delikatności zadrukowywanego materiału. Taka metoda pozwala na uzyskanie bardzo odpornego na uszkodzenia i niezwykle elastycznego nadruku widocznego z daleka! Zainwestuj w identyfikację wizualną swojego przedsiębiorstwa i postaw na profesjonalny druk transferowy wykonywany przez doświadczonych fachowców!
Drukarnia sublimacyjna – co możemy Ci zaoferować?
Potrzebujesz gadżetów reklamowych wykonanych za pomocą nowoczesnych metod nadruku? Chcesz zainwestować w ręczniki firmowe, koce, torby lub poduszki, które doskonale odzwierciedlają wszystkie szczegóły grafiki? Skorzystaj z usług profesjonalnej drukarni sublimacyjnej! Oferujemy najwyższej jakości druk sublimacyjny na różnego rodzaju powierzchniach – skrobaczkach samochodowych, poduszkach, kocykach dziecięcych, parawanach plażowych, parawanach medycznych, ręcznikach z mikrofibry, fartuchach, obrusach, torbach, rękawicach kuchennych, czepkach oraz plecakach. Interesuje nas tylko najwyższa jakość świadczonych usług oraz nowoczesne techniki nadruku w atrakcyjnej cenie.
Zalety druku sublimacyjnego – dlaczego warto go stosować?
Materiały reklamowe wykonane przy użyciu sublimacyjnego druku transferowego charakteryzują się pełną gamą kolorystyczną, a nadruki są wyjątkowo trwałe. Dodatkowym atutem jest cena – to jedna z najtańszych metod druku, dzięki czemu za swoje materiały reklamowe nie zapłacisz fortuny. Sprawdź już teraz nasze usługi i przekonaj się, jak wiele możesz zyskać, zdając się na pomoc profesjonalnej drukarni sublimacyjnej.
Czy tkaniny poliestrowe są niezdrowe? Jak mogę sprzedawać produkty wykonane metodą druku sublimacyjnego?
Jak wiadomo, sublimować można tylko na tkaninach poliestrowych (co najmniej 60% poliestru). Wiele osób nadal uważa, że poliestry są bezużyteczne i niezdrowe. Jednak nastąpił znaczny postęp w dziedzinie tkanin poliestrowych. Dzisiejsze tkaniny poliestrowe są bardziej elastyczne, lepiej odprowadzają wilgoć i mają właściwości antybakteryjne. Aby przezwyciężyć powszechne uprzedzenia, skontaktuj się z klientami i zaprezentuj im swoje próbki druku jeden na jeden i poproś ich o wypróbowanie tych próbek. Po drugie, podziel się z klientami szeroką gamą wzorów sublimacyjnych i technik dekoracji. Ważne jest, aby analizować potrzeby klientów. Porozmawiaj ze swoimi klientami i pozwól im odkryć nieskończone możliwości, jakie oferuje sublimacja dla każdego projektu, który chcą stworzyć.
Realizacja zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, należy wysłać nam wiadomość e-mail wraz z informacjami na temat:
– rodzaju asortymentu
– rozmiarów produktu
– ilości zamawianych produktów
– dodatkowe informacje dotyczące usługi.
Na tej podstawie wykonamy kompleksowej wyceny całej usługi. Adresy e-mail naszych specjalistów od sprzedaży znajdziecie na dole strony lub w sekcji Kontakt.
Czy współpracujecie z klientami końcowymi?
Jako wieloletni producent tekstyliów z nadrukiem sublimacyjnym, współpracujemy wyłącznie z agencjami reklamowymi.
Czy koszty zamówienia obejmują również stworzenie nadruku lub innego zdobienia?
Tak. Wstępne koszty wyceny obejmują kompleksowo wszsytkie wybrane przez klienta produkty.
Jak wygląda proces realizacji zamówienia?
- Zapytanie cenowe i wycena.
Po otrzymaniu zapytania cenowego, przesyłamy ofertę i oczekujemy na Twoją odpowiedź. - Sprawdzenie projektu.
Oczekujemy na przesłanie przez klienta projektu wizualnego do wykonania nadruku sublimacyjnego. Oczywiście zapewniamy klientowi własne szablony do przygotowania projektu. Projekt sprawdzany jest przez nasz dział graficzny pod kątem poprawności wykonania. W razie błędów lub nieścisłości, kontaktujemy się z klientem. - Wykonanie próbki i przesłanie jej do akceptacji.
Produkujemy pierwszą sztukę zamówionego produktu i przesyłamy fotografię lub fizyczną próbkę do klienta. Jest to ostatni momemnt, w którym można wprowadzać zmiany do projektu graficznego. Po akceptacji próbki, przystępujemy do produkcji całości zamówionego asortymentu. - Wysyłka.
Partia gotowych produktów jest pakowana zbiorczo i wysyłana na wskazany przez klienta adres.
Czy tworzycie projekt graficzny danego produktu?
W 99% procentach przygotowanie projektu graficznego leży po stronie klienta. Zapewniamy gotowe szablony graficzne do wykonania projektu przez klienta.
Na życzenie klienta możemy przygotować wizualizację produktów lub wykonać fizyczną próbkę.
Jeżeli klient nie jest w stanie przygotować projektu, za dodatkową opłatą możemy opracować design odpowiadający Twoim wymaganiom i oczekiwaniom.
Jakie wymagania powinien spełniać projekt graficzny?
Klient przygotowuje projekt graficzny na podstawie naszych szablonów.
Prace przeznaczone do druku powinny być przygotowane w formacie docelowym (skala 1:1), w rozdzielczości minimum 300 dpi.
Wszystkie elementy w pliku powinny być zapisane w przestrzeni barwnej CMYK. Pracujemy także na kolorach PANTONE.
Preferowany format zapisu to PDF lub TIFF.
Wszystkie teksty powinny zostać przekonwertowane na krzywe, elementy zawierające przezroczystość powinny zostać spłaszczone.
Należy pamiętać o zapewnieniu spadów i umieszczeniu istosnych elementów graficznych w bezpiecznych obszarach (zwykle 2 cm od krawędzi).
Czy jest ustalony minimalny nakład produkcyjny?
Oferujemy indywidualne podejście do każdego zamówienia. Dotyczy to także ilości produkowanych artykułów.
Nasz proces technologiczny pozwala na realizację zamówień liczących tysiące lub kilkadziesiąt sztuk produktu.
Skontaktuj się z nami w sprawie Twojego zamówienia.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Najczęściej czas realizacji w naszej firmie wynosi od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych bądź niestandardowych zamówień okres ten ustalany jest indywidualnie.
Pracujemy także w zakresie krótszych terminów, jednak każdorazowo wymaga to ustaleń z naszym działem sprzedaży.
Czy realizujecie niestandardowe zamówienia?
CTM Group często proponując rozwiązania idealnie dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Jeżeli poszukiwanego przez Ciebie produktu nie ma w naszej bieżącej ofercie, zachęcamy do kontaktu z nami w celu ustalenia szczegółów zamówienia.
Dostawy
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Aby odebrać zamówiony produkt w siedzibie naszej firmy wystarczy zgłosić taką chęć podczas składania zamówienia.
Po zrealizowania zlecenia otrzymasz odpowiednią informację, że artykuły czekają na odbiór.
W jaki sposób pakowane są produkty?
Większość naszych produktów, takich jak ręczniki, poduszki, koce pakowane są indywidualnie w torebki foliowe, a następnie układane zbiorczo w opakowanie kartonowe.
Na życzenie klienta możemy przygotować specjalne opakowania: woreczki, torebki, opaski z nadukiem lub bez.
Wysyłka zbiorcza może zawierać osobne pudełka kartonowe lub zebrane na palecie transportowej.
Czy możliwa jest organizacja transportu przez klienta?
Tak, oczywiście możemy przygotować gotowe zamówienia do odebrania przez serwis transportowy klienta.
Wystarczy, że poinformujesz nas o tym podczas składania zamówienia.
Z jakich usług transportowych korzystacie?
W ogromnej większości przypadków dostawę produktów realizujemy poprzez firmy DPD oraz UPS.
Jeżeli jesteś zainteresowany inną formą dostawy, przekaż nam informacje na ten temat.
Ceny i płatności
Jestem nowym klientem, czy muszę opłacić zamówienie z góry?
Dla całkowicie nowych klientów wystawiamy faktury pro forma, którą należy opłacić przed realizacją zamówienia.
Otrzymałem Wasz cennik, czy istnieje możliwość negocjacji ceny?
Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie. W zależności od wielkości nakładu, rodzaju produktu, terminu realizacji zamówienia, skomplikowania projektu lub dodatkowych wymagań klienta zawsze istnieje możliwość negocjacji ceny.
Jaki jest domyslny termin płatności za realizację zamówienia?
Zwyczajowo termin płatności za zrealizowane zamówienie to 14 dni. Agencje, które współpracują z nami w sposób ciągły mogą liczyć na wydłużone terminy płatności.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście, w przypadku każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.
Czy jest możliwa płatność gotówką?
Za przyjęte i zrealizowane zamówienia przyjmujemy płatności wyłącznie w postaci przelewów bankowych. Nie obsługujemy płatności gotówkowych.